הנחיות חברות התעופה לגבי כלוב הטסה

כלוב הטסה לחיית המחמד שלנו אמור להיות כמה שיותר נוח ומרווח, זה ברור. כשאנו בוחרים כלוב הטסה אנחנו למעשה מחליטים באיזו מחלקה בעל החיים שלנו יטוס...
התאמת כלוב טיסה לחתול

כלוב הטסה לחיית המחמד שלנו אמור להיות כמה שיותר נוח ומרווח, זה ברור. כשאנו בוחרים כלוב הטסה אנחנו למעשה מחליטים באיזו מחלקה בעל החיים שלנו יטוס – האם זה יהיה מושב עם מקום לרגליים, צפוף כמו במחלקת תיירים של מטוס צ'רטר מקרטע, או מפנק ורך כמו במחלקה ראשונה של בואינג משוכלל?

אך מעבר לנוחות, כלוב הטיסה חייב להיות כמה שיותר בטוח. לשם כך קבעו חברות התעופה סטנדרטים בהם כלוב טיסה לכלב או חתול צריך לעמוד. אי עמידה בתנאים אלו תוביל לכך שהטסת חיית המחמד שלנו לא תאושר.

החדשות הטובות הן שאין ממה להיבהל, להפך - הנחיות אלו מסייעות לנו להבין מהם תנאי הטסת בעלי החיים המינימליים שראויים לטיסה עם כלב או חתול, וכיצד לבחור כלוב טיסה בצורה שתבטיח עלייה למטוס עם בעל חיים, וטיסה בטוחה עבור חיית המחמד האהובה שלנו.

כמו בכל תהליך הטסת חיות מחמד, כל מה שדרוש לנו הוא ידע מתאים וייעוץ חכם.

כלובי הטסה נחלקים לסוגים רבים, אך הנחיות חברות התעופה מלמדות כי הטובים שבהם עשויים מפלסטיק קשיח ובלתי מתקפל, עם שלושה חורי איוורור – אחד מכל צד של כלוב הטיסה ועוד אחד בדופן האחורית. לטיסות פנים, מאד ייתכן כי יספיקו שני חורי איוורור, אך יש לבדוק זאת עם חברת הטיסה שלכם מראש. בעונת הקיץ, ובמיוחד בקיץ הישראלי, מומלץ בכל מקרה לבחור בכלובי הטסה בעלי שלושה חורי איוורור, כך שעדיף לבחור כלוב הטסה שכזה בכל מקרה.

על פי הנחיות חברות התעופה דלת כלוב ההטסה צריכה להיות עשוייה מתכת, ואליה יש לחבר כלי לאוכל וכלי לשתיה.

גופו של כלוב הטסה עשוי בדרך כלל משני חלקים המחוברים ומאובטחים על ידי סוג כלשהו של מנעול, ואנו מצטרפים להוראת חברות התעופה לבחור בכלוב טיסה המאובטח על ידי בריח ופין, לעומת מנעול הנסגר בסיבוב או בלחיצה.

בנוסף להנחיות חברות התעופה אנו ממליצים לרכוש משטח סופג לחות ולהכניסו לכלוב הטיסה, גם בשל הנוחות וגם למקרה שחיית המחמד תצטרך להשתמש בנוחיות. על גבי המשטח הניחו שמיכה בעובי של שניים שלושה ס"מ המריחה כמו הבית, בכדי להקל על תחושת החרדה של חיית המחמד. קחו בחשבון שבמקרה של עשיית צרכים בתוך כלוב הטסה חברת התעופה מרשה לעצמה להסיר את השמיכה, כך שלא כדאי להשתמש במשהו בעל ערך רב.

לפני הטיסה יש להוציא מכלוב ההטסה כל צעצוע, עצם, או חפץ כלשהו העשוי לגרום לחנק בעת הטיסה. זכרו כי במהלך הטסת בעלי חיים אין גישה לצוות המטוס לתא המטען בו מאוכסנים כלובי טיסה וחיות המחמד שלנו, ולא ניתן להגיש להן טיפול רפואי כל עוד המטוס באוויר.

לסיום נציין כי לכל חברת תעופה דרישות מעט שונות, ותמיד כדאי להתייעץ ולברר לפני רכישת כלוב הטסה את הנחיותיה של חברת התעופה עימה אתם טסים.

פטפספורט מאחלת לכם טיסה נעימה ובטוחה!

התאמת כלוב טיסה לחתול
ליווי יד ביד והתחייבות ל-100% דיוק
בכל שלבי התהליך
השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם

מאמרים נוספים

הטסת חיות שונות
בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה במספר האנשים הבוחרים להחזיק בחיות מחמד... פחות שגרתיות, בין אם זה תוכים, ארנבים, חמוסים שרקנים ועוד,
הטסת חתול לחו"ל
בעולם בו האופציה לרילוקשיין מטעם עבודה או סתם מתוך רצון לטייל ולגור בחו"ל הפכה לרלוונטית מתמיד, הרעיון של נסיעה עם חתולים הופך לאופציה ראלית בהחלט (אך לעיתים מסובכת אף יותר מהטסת כלב).
הטסת כלבים: טיול לחו"ל עם החבר על ארבע
בעולם הקסום של בעלות ודאגה לחיות מחמד, הרצון לטייל ולחקור אופקים חדשים משתלב לעתים קרובות עם האהבה שאנו חולקים לחברינו הנאמנים שלנו על ארבע.
ליווי יד ביד והתחייבות ל-100% דיוק
בכל שלבי התהליך
השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם